2010年2月4日木曜日

Thursday's morning page.

私は、あなたの善良美徳を喜んで受け取ります
 - ジュリア・キャメロン

これは、私がインデックスカードに書きとめて毎日読み返している誓言だ。私にとっては、いつも私にやってくる良い物事を受けいれます、という旨を宇宙に向けた言葉だ。また、良い機会、驚くような出来事、それに付随する「奇跡」を受けいれる姿勢を保つのも毎日の約束事にしている。

私は、自分よりはるかに大きな力の存在を信じている。そして、それは私に最良をもたらす以外に意思をもたない力だと信じている。それでも常に、その力に対して心を開くことを強く意識していなくちゃいけない。思慮のない精神状態だとか後ろ向きな行動でもって心を閉ざしちゃいけないのさ。

あなたはどうだい? 受けいれモードでいるだろうか?

素晴らしい木曜日への願いをあなたに贈ります!

ボブ

人気ブログランキングへ


"I receive your good willingly." - Julia Cameron

This is an affirmation I keep on an index card and review daily. For me, it's my statement to the universe that I am open to good things showing up in my life. It's also my daily commitment to remain receptive to opportunities, wonders and related "miracles."

I believe that there is a power far greater than myself, a power that intends only the best for me. But I must stay diligent in my openness to this power, and not shut it out through thoughtless mindsets and negative actions.

What about you? Are you in receive mode?

I'm sending you best wishes for a great Thursday!

Bob



この記事が参考になっていたら、人気ブログランキングへ
人気ブログランキング 応援をいただけると嬉しいです^^

このブログを始めたきっかけは...↓
「Come on by! 英語ガレージ!」ブログページ

0 件のコメント:

コメントを投稿